طراحی سایت در گرگان

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1403/4/23
67
+ 0 | - 0

گرگان مرکز استان گلستان، شهری تاریخی و سرسبز در شمال شرقی ایران است که با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، به "بهشت گمشده ایران" شهرت دارد. این شهر در دامنه شمالی رشته‌کوه‌های البرز و در جنوب شرقی دریای خزر واقع شده و از آب‌وهوایی معتدل و مرطوب برخوردار است. گرگان قدمتی چندین هزارساله دارد و در طول تاریخ شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده است. کسب و کارهای زیادی در این شهر فعال هستند که پتانسیل ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ را دارند برای همین طراحی سایت در گرگان موضوعی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

این شهر در دوره باستان پایتخت گرگان قدیم یا جرجان بوده و در دوران مختلف توسط سلسله‌های مختلف ایرانی از جمله هخامنشیان، ساسانی و صفویان اداره می‌شده است. گرگان در زمان حمله مغول ویران شد، اما در دوره صفویه دوباره رونق گرفت و به‌عنوان مرکز ولایت استرآباد شناخته شد.

کسب‌وکارهای بومی که برای طراحی وب در گرگان مناسب هستند

طراحی وب نشریه در گرگان

طراحی وب‌سایت نشریه در گرگان یکی از صنایع فعال است که شامل ساخت و انتشار: روزنامه، مجله، وبلاگ، و... می‌شود و مخاطبان هدف آن بستگی به موضوع نشریه دارد. موضوع مهمی برای طراحی سایت نشریه تصاویر، اینفوگرافیک‌ها و ویدئوها هستند که می‌توانند محتوا و تجربه کاربر را بهبود بخشند، اما باید از آنها به‌صورت استراتژیک استفاده شود تا متن را تحت‌تأثیر قرار ندهد. در مورد این موضوع پیش از این در مطلب: "طراحی سایت خبری" توضیحات مفصلی ارائه کردیم.

طراحی سایت در گرگان برای انتشار فایل صوتی و تصویری

طراحی سایت در گرگان

یکی از کسب‌وکارهای فعال در گرگان تهیه محتوای صوتی و تصویری است که شما به‌عنوان یک شخص که علاقه به تولید محتوای چندرسانه‌ای دارد می‌توانید این سایت را راه‌اندازی کنید. این نوع وب‌سایت باید به‌گونه‌ای طراحی شود که آموزنده، جذاب و کاربرپسند باشد و به شنوندگان اجازه دهد به‌راحتی به جریان‌های زنده، پادکست‌ها و سایر محتوای صوتی دسترسی داشته باشند.

پخش‌کننده زنده باید به‌راحتی پیدا و استفاده شود و به بازدیدکنندگان این امکان را بدهد که بدون دردسر برنامه پخش را تنظیم کنند و اگر شما شخصی هستید که پادکست ارائه می‌دهید بهتر است بخشی را به فهرست‌های واضح و سازماندهی شده اختصاص دهید. این تنظیمات شامل توضیحات کوتاه، طول اپیزود و دکمه‌های پخش برجسته می‌شود.

طراحی سایت در گرگان برای فروش محصولات کشاورزی

اگر قصد طراحی سایت در گرگان برای فروش محصولات کشاورزی دارید باید در نظر داشته باشید که یک وب‌سایت کشاورزی باید آموزنده، کاربرپسند و برای مخاطب دارای هدف. زیبایی کشاورزی این است که شما می‌توانید محصولات تازه، دام‌ها یا کارهای کشاورزی خود را با تصاویری خیره‌کننده به نمایش بگذارید و این می‌تواند برای کاربران شما خیلی جالب باشد.

نکته‌ای که در ساخت این گونه سایت باید در نظر داشت این می‌باشد که از طرح‌های رنگ گرم و خاکی استفاده شود و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که طبیعت و حس رشد را تداعی می‌کنند، مانند قهوه‌ای، سبز و زرد. در کنار این مسئله فراموش نکنید که روند پرداخت برای مشتریان این سایت‌ها باید بسیار ساده باشد چرا که عموم مخاطبان این صنعت آشنایی کمی با تکنولوژی دارند.

صنعت چوب

شهر گرگان باتوجه‌به جنگل‌های فراوانی که دارد داری صنعت چوب و کسب‌وکارهای بومی گرگان شناخته شده است. یک وب‌سایت خوب طراحی شده برای صنعت چوب باتوجه‌به مخاطبان هدف می‌تواند بسیار کارآمد و یک منبع درآمد بسیار خوب باشد.

دیگر پتانسیل‌های شهرستان گرگان در اشتغال‌زایی و تولید

طراحی سایت در گرگان

جاذبه گردشگری

وب‌سایت گردشگری باید به‌گونه‌ای طراحی شود که آموزنده، از نظر بصری جذاب و کاربرپسند باشد به همین منظور لازمه موفقیت سایت جاذبه گردشگری وجود تصاویر و ویدئوهای باکیفیت بالاست. بهتر است زیبایی و هیجان جاذبه خود را با تصاویری خیره‌کننده به نمایش بگذارید.

چیدمان تمیز و مدرن این سایت یک چیدمان کاربرپسند با سلسله‌مراتب واضح و طراحی مرتب، حرکت و یافتن اطلاعات موردنیاز را برای بازدیدکنندگان آسان می‌کند. در نهایت دررابطه‌با جاذبه گردشگری شهر زیبای گرگان بهتر است بگوییم از محتوای واضح و مختصر برای سایت خود استفاده کنید. تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز بازدیدکنندگان از جمله ساعات کار، هزینه‌های پذیرش، نحوه رسیدن به آنجا و آنچه در طول بازدید از آنها انتظار دارند را در دسترس قرار بدهید.

جاذبه‌های گردشگری گرگان شامل: جنگل ناهارخوران، النگدره، تپه قلعه خندان، بازار نعل‌بندان، مسجد جامع گرگان است و داری موزه به نام‌های موزه باستان‌شناسی، کاخ‌موزه گرگان، موزه صنایع‌دستی گرگان و بسیاری از مکان‌های تماشایی دیگر می‌شود.

معرفی اقامتگاه برای توریست‌ها

طراحی وب‌سایت اقامتگاه شهری در گرگان باعث می‌شود شما به تورستان و گردشگران انواع آپارتمان‌ها، هتل‌های شهر، مهمان‌پذیر، انواع اقامتگاه‌های بوم‌گردی نمایش بدهید. اجاره‌دهندگان یا خریداران بالقوه‌ را هدف قرار دهید که هوس انرژی و راحتی زندگی شهری را دارند. عکس‌های باکیفیت و گشت‌های مجازی اقامتگاه‌ها را در بهترین نوعشان به نمایش بگذارید، چیدمان‌های جادار، تزیینات مدرن و هر گونه مناظر خیره‌کننده را برجسته کنید. اقامتگاه‌های معروف در گرگان سرفراز، هیرکان، راه و ماه، دلتا و... هستند.

فروش سوغاتی و مواد خوراکی

طراحی وب‌سایت سوغاتی از آن نمونه سایت‌های است که باید ساده و مینیمال باشد و بازدیدکنندگان را برای خرید محصولاتی که سفرها یا مناسبت‌های خاص را تداعی می‌کنند، تشویق کند.

تصاویر یا الگوهایی را در پس‌زمینه بگنجانید که مکان یا موضوع سوغاتی‌های شما را منعکس می‌کنند. سوغاتی‌های خوشمزه و جذاب گرگان شامل: انواع شیرینی‌های سنتی گرگان، نان زنجبیلی، حلوای آماج، نان خرمایی، ماهی خاویار، شیرینی سرغربیلی و... می‌شود.

صنایع‌دستی

طراحی وب‌سایت صنایع‌دستی باید از نظر زیبایی‌شناسی و کاربرپسند باشد و زیبایی و منحصربه‌فرد بودن محصولات دست‌ساز را به نمایش بگذارد و درعین‌حال بازدید و خرید آنها را برای بازدیدکنندگان آسان کند.

نکته‌ای بسیار مهم چیدمان تمیز و مرتب با فضای سفید کافی برای نمایش محصولات شماست که اجازه می‌دهد در مرکز توجه قرار بگیرند. جوراب‌بافی، جاجیم‌بافی، ابریشم‌بافی، روسری‌های ترکمنی، موج بافی، قالیچه و زیورآلات از جمله صنایع دستی گرگان هستند.

هزینه طراحی سایت در گرگان

طراحی سایت در گرگان

هزینه طراحی وب‌سایت در گرگان بسته به عوامل مختلفی می‌تواند کاملاً متفاوت باشد در این قسمت یک تفکیک کلی وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • سازنده اصلی وب‌سایت خودتان باشید: یک گزینه کم‌هزینه برای ساخت و راه‌اندازی سایت وجود دارد که مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه است و شما خیلی راحت با برنامه‌هایی طراحی مربوط به این حوزه می‌توانید رابط‌ها و قالب‌های drag & drop را استفاده کنید؛ بنابراین شما نیازی به دانش کدنویسی ندارید. بااین‌حال، سفارشی‌سازی در این حالت می‌تواند محدود باشد.
  • ساخت سایت با پلتفرم وردپرس: دومین گزینه طراحی سایت در گرگان با وردپرس است که یک پلتفرم منبع‌باز محبوب است و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سازندگان وب‌سایت ارائه می‌دهد و شما به‌عنوان کارفرما می‌توانید تم‌ها و افزونه‌هایی را برای سفارشی کردن سایت خود پیدا کنید، اما ممکن است نیاز به دانش فنی داشته باشید یا ممکن است شما برای این کار نیاز به یک توسعه‌دهنده وب داشته باشید. قیمت آن نسبتاً برای شروع منطقی است و مبلغ حدودی ما بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تخمین زده می‌شود.
  • استخدام یک فرد به نام طراح سایت یا پروژه سفارشی: در آخرین مبحث از هزینه سایت در گرگان باید گفت این مورد گران‌ترین گزینه به‌حساب می‌آید. اما اگر بخواهید مثبت به این قضیه نگاه کنید باید به شما گفت که بیشترین کنترل را بر ظاهر و عملکرد وب‌سایت خود به شما می‌دهد. تخمین قیمت حدودی برای برای این حالت پس از جلسات مذاکره و مشخص‌شدن نیازهای سایت امکانپذیر است.

جمع‌بندی طراحی سایت در گرگان

در جمع‌بندی و سخن پایانی طراحی سایت در گرگان باید گفت اینترنت شیوه فعالیت کسب‌وکارها و خرید کالاها و خدمات توسط مصرف‌کنندگان را متحول کرده است و شما می‌توانید با ایده‌ای خلاقانه یک کسب و کار موفق در این حوزه داشته باشد.

شرکت طراحی سایت رنگین کمان (RKWeb): مجری ده‌ها پروژه موفق طراحی سایت به‌صورت اختصاصی و راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی، باسابقه‌ای درخشان در این حوزه در تمامی مراحل پیاده‌سازی و اجرای ایدۀ یک آنلاین‌شاپ همراه شما خواهد بود. جهت دریافت مشاوره با شماره‌تلفن: ۰۹۳۵۷۸۷۱۲۸۰ در تماس باشید!

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید