طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/11/24
685
+ 0 | - 0

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار به دنبال خدمات طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز هستند. محدودیت بودجه و منابع مالی، احتمال عدم موفقیت کسب و کار در فضای آنلاین و نبود نیروی متخصص از جمله دلایلی است که افراد را به سمت گزینه‌های اقتصادی و کم‌هزینه سوق می‌دهد.

در ادامه تکنولوژی‌های ارزان و کم‌هزینه برای طراحی سایت در شیراز را به شما معرفی می‌کنیم و در مورد روش های راه اندازی آنلاین شاپ با کمترین هزینه توضیح خواهیم داد.

بهترین گزینه برای طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز

باتوجه‌به هم گیر شدن آنلاین‌شاپ‌ها و تمایل کسب‌وکارهای سنتی به حضور در فضای مجازی شرکت‌های بسیاری در شیراز و سرتاسر کشور خدمات طراحی سایت را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

برای فعالیت در فضای مجازی و اینترنت گاهی نیازمند داشتن سایت هستید. فناوری‌های متعددی برای توسعه یک وب‌سایت وجود دارد که قیمت هرکدام از آنها متفاوت است. در کنار این مسئله نوع بیزینس نیز مهم است؛ در برخی موارد شما حتی با یک پیج اینستاگرام هم می‌توانید فعالیت در فضای مجازی را استارت بزنید و الزامی در طراحی سایت نیست.

بنابراین، بهترین گزینه برای طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز شرکتی نیست که پایین‌ترین قیمت را به شما اعلام می‌کند؛ بلکه شرکتی است که در گام اول به شما مشاوره کسب‌وکار می‌دهد و از بین کانال‌های فروش آنلاین، بهترین مورد را به شما معرفی می‌کند.

مزایای داشتن یک وب سایت مناسب

طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز

وجود یک وب‌سایت مناسب مزایای زیادی دارد و در پیشرفت و بر رشد آنلاین‌شاپ شما تأثیر می‌گذارد. پس به غیر از توجه قیمت‌ها و طراحی سایت ارزان در شیراز باید به کیفیت کار هم توجه کافی داشته باشید.

مهم‌ترین مزایای وب‌سایت به شرح زیر هستند:

پشتیبانی 24 ساعته

داشتن یک وب‌سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می‌توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند؛ حتی در خارج از ساعات کاری. وب‌سایت شما همچنین به یافتن مشتریان جدید و تسریع ارائه خدمات کمک می‌کند.

تبادل اطلاعات

در ساده‌ترین حالت، وب‌سایت یک راه سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می‌کند. در این کانال فروش شما می‌توانید ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس، تصاویر فروشگاه یا محصولات را به اشتراک بگذارید و از فرم‌های تماس برای ثبت درخواست‌های مشتریان بالقوه یا دریافت بازخورد از مشتریان موجود استفاده کنید.

اعتبار سایت شما

در دنیای مدرن امروزی، این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری در فضای آنلاین نیز حضور داشته باشد. در کنار این مسئله، مشتریان بالقوه به‌احتمال زیاد به هر کسب‌وکاری که شماره‌تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد بی‌اعتماد خواهند شد. در نتیجه داشتن یک وب‌سایت باکیفیت و خوب در کنار فروشگاه فیزیکی مناسب، مشتریان را نسبت به خرید تشویق می‌کند.

کاهش هزینه‌های فروش

علاوه بر نمایش اطلاعات، شما می‌توانید از وب‌سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف‌کنندگان استفاده کنید و از آنجایی که بسیاری از فرایندها به‌صورت خودکار انجام می‌شوند هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی و مدت‌زمان پردازش سفارش به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

تبلیغات

سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی از برند هستند. این کار اگر به‌درستی انجام شود، ترافیک وب‌سایت شما را افزایش و درصد فروش را بالا می‌برد.

خدمات و پشتیبانی آنلاین

وب‌سایت‌ها راه آسان‌تری برای ارائه خدمات و پشتیبانی به مشتریان ارائه می‌دهند. به‌عنوان مثال با درج پاسخ به سؤالات متداول در بخش پرسش‌های متداول می‌توانید هزینه‌های خدمات مشتری را کاهش دهید، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی و در عین حال به مشکلات مشتریان رسیدگی کنید.

فرصت رشد

سرمایه‌گذاری روی وب‌سایت با توجه به پتانسیل بالایی که برای رشد و پیشرفت کسب‌وکار شما دارد به‌شدت توصیه می‌شود. بسیاری از کسب‌وکارها پس از راه‌اندازی سایت متوجه شده‌اند که میزان فروش آنلاین آنها از میزان فروش به‌صورت حضوری نیز بیشتر شده است.

فروش اینترنتی بیشتر

تیم فروش کسب‌وکار اغلب در خط مقدم رشد یک کسب‌وکار هستند. فروشندگان بازیگران اصلی داستان و فرهنگ شرکت خود هستند. مهم‌تر از همه، چیزی که باعث موفقیت هر فروشنده می‌شود، احساس قوی رفاقت با همسالان خود است. درحالی‌که شرکت‌ها به دنبال استخدام فروشندگان برجسته و کاریزماتیک برای تیم‌های خود هستند، متخصصان فروش نیز باید به دنبال پیوستن به شرکت‌هایی باشند که تأکید زیادی بر فرهنگ و جامعه شرکت دارند.مواردی که گفته شد برای فروش اینترنتی نیز صدق می‌کند. در فروش اینترنتی هم با وجود اینکه بسیاری از فرایندها به‌صورت خودکار انجام می‌شود ولی نیاز به تیم فروش حرفه‌ای نیز احساس می‌شود؛ تیمی که در عین حال زیرساخت و وب‌سایت مناسبی برای عرضۀ محصول به مشتری در اختیار دارد.

بهینه برای بازاریابی دیجیتال

به‌عنوان یک بازاریاب دیجیتال تازه‌کار یا سطح متوسط، می‌دانید که همگام‌شدن با آخرین ترندها و استراتژی‌ها کلید موفقیت در حرفه شماست. کارشناسان برتر دیجیتال مارکتینگ بر این باورند که وجود یک وب‌سایت مناسب تا حد زیادی می‌تواند بر افزایش فروش تأثیر داشته باشد.

تجربۀ بهتر برای اینفلوئنسرها و نویسندگان

یکی دیگر از تکنولوژی‌های ارزان و کم‌هزینه اینفلوئنسری است. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در رسانه‌های اجتماعی یا سایر پلتفرم‌ها دنبال‌کننده‌های زیادی دارند. برای بهبود اثربخشی اینفلوئنسرها بهتر است که مقصد تبلیغاتی آنها یک وب‌سایت معتبر، با مجوزهای معتبر کسب و کارهای اینترنتی باشد تا یک پیج ساده با درگاه پرداخت نامطمئن.

سادگی وب‌سایت

طراحی‌های ساده وب‌سایت برای ایجاد و ویرایش هزینه کمتری بر دوش شما می‌گذارند. طرح‌های ساده مفیدتر هستند. مینیمال بودن در عین حال تأثیر مستقیمی بر افزایش سرعت سایت و بهبود تجربه کاربری دارد.

تکنولوژی های ارزان و کم هزینه برای طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت با کمترین هزینه در شیراز

    اگر به دنبال طراحی سایت با کمترین هزینه در شیراز هستید به دو روش می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید؛ گزینه‌های شما یکی استفاده از فناوری‌های ارزان و کم‌هزینه است و دیگری ارائه کار به‌صورت پروژه کارآموزی طراحی سایت شیراز.

    بهترین گزینه برای طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز وردپرس (Wordpress) است. این فناوری سال‌هاست که به‌عنوان یک گزینۀ اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه در سراسر جهان پیشنهاد می‌شود و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

    چنانچه نسبت به مشکلات امنیتی و محدودیت‌های وردپرس حساس هستید گزینۀ دوم برای شما سیستم‌های فروشگاه ساز است. این سیستم‌ها درست مثل وردپرس یک پکیج آماده و ارزان در اختیار شما قرار می‌دهند تا یک وب‌سایت در اقتصادی‌ترین حالت ممکن داشته باشید.

    مراحل طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز

    طراحی سایت ارزان و فوری

    مراحل طراحی سایت ارزان و فوری با روند توسعه سایت اختصاصی تفاوت چندانی ندارد. تنها مسئله این است که به دلیل پشتیبانی کوتاه‌تر و مدت‌زمان کمتر برای طراحی تمامی مراحل با سرعت بیشتری انجام می‌شود. این مراحل به ترتیب زیر هستند:

    1. مشخص‌کردن هدف از توسعه سایت
    2. انتخاب یک برنامه‌نویس یا شرکت حرفه‌ای
    3. چیدمان و طرح اولیه وب‌سایت
    4. خرید دامنه و هاست
    5. جمع‌آوری اطلاعات
    6. پیاده‌سازی طرح اولیه
    7. تهیه ابزارهای مورد نیاز
    8. بهینه‌سازی نسخه موبایل
    9. سئو اولیه
    10. به‌روزرسانی وب‌سایت

    در خصوص جزئیات هرکدام از این مراحل در ادامه توضیحات مختصری ارائه خواهیم کرد.

    تعیین هدف از توسعه سایت

    قبل از طراحی وب‌سایت، در مورد آنچه می‌خواهید تصمیم‌گیری کنید. انواع مختلفی از وب‌سایت‌ها وجود دارند؛ باید تصمیم بگیرید که کدام یک با کسب‌وکار شما همسو هستند و به شما کمک می‌کنند تا به اهداف خود برسید و نیاز مخاطبان را برطرف کنید.

    انتخاب مجری حرفه‌ای

    پس از تعیین هدف نوبت به انتخاب مجری پروژه می‌رسد. زمان کافی را به تحقیق در مورد سوابق اشخاص و شرکت‌ها اختصاص بدهید تا درنهایت شخص یا شرکتی را به‌عنوان مجری انتخاب کنید که برای شما قابل اعتماد است.

    چیدمان و طرح اولیه وب‌سایت

    پیشنهاد می‌شود طرح اولیه وب‌سایت را برای درک بهتر مجری بر روی کاغذ ترسیم کنید. گزینۀ دیگر انتخاب از بین قالب‌های آماده موجود است.

    خرید دامنه و هاست

    نام دامنه، آدرس سایت شما در اینترنت است. دامین چیزی است که بازدیدکنندگان، در نوار مرورگر خود، درست بعد از «www» خواهند دید. توصیه می‌شود نام دامنه با نام برند شما یکی باشد.

    جمع‌آوری اطلاعات

    اطلاعات و محتوای پایه که قرار است در وب‌سایت نمایش داده شود اعم از تصاویر، متن، لوگو، ویدئوها و موارد دیگر باید در فرمت مناسب برای بارگذاری آماده و جمع‌آوری شوند.

    پیاده‌سازی طرح اولیه

    پس از ترسیم طرح اولیه، خرید دامنه و جمع‌آوری اطلاعات نوبت به فاز اجرایی پروژه می‌رسد و پیاده‌سازی اولیه وب‌سایت کلید می‌خورد.

    تهیه ابزارهای مورد نیاز

    بسته به نوع وب‌سایت شما ابزارهای جانبی متعددی مورد نیاز هستند که باید تهیه شوند. نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، سامانه‌های پیامکی، درگاه پرداخت آنلاین و مواردی از این دست نمونه‌هایی از این نوع ابزارها هستند.

    بهینه‌سازی نسخه موبایل

    با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت، بهینه‌سازی نسخه موبایل وب‌سایت اهمیت بیشتری پیدا کرده است و یکی از ملاک‌های رتبه‌بندی توسط گوگل به حساب می‌آید.

    سئو اولیه

    افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، جذب ترافیک، افزایش فروش و برندینگ در فضای مجازی و اینترنت وابسته به SEO و دیجیتال مارکتینگ است. برای این منظور باید وب‌سایت شما از نظر تکنیکال و فنی زیرساخت مناسبی برای سئو داشته باشد.

    به‌روزرسانی وب‌سایت

    داشتن وب‌سایت یک ضرورت است؛ اما به‌روزرسانی آن چیزی است که افراد کمتر به آن توجه می‌شود. به‌عنوان مثال یک سایت فروشگاهی که قیمت‌ها و موجود کالاهای آن به‌روز و آپدیت نیست تجربۀ کاربری بدی را برای مشتریان رقم می‌زند.

    قیمت و مدت زمان اجرای پروژه طراحی سایت

    طراحی سایت ارزان و فوری

      همان‌طور که گفتیم طراحی سایت با کمترین قیمت در شیراز قبل از هر چیز به تکنولوژی مورد استفاده برای طراحی بستگی دارد. قیمت طراحی سایت وردپرس به‌صورت حدودی از 10 میلیون تومان شروع می‌شود. سیستم‌های فروشگاه ساز هم بسته به پلن‌های مختلفی که ارائه می‌دهند و نوع پشتیبانی قیمت‌های متغیری را اعلام می‌کنند.

      مدت‌زمان اجرای پروژه در سریع‌ترین حالت ممکن به‌صورت میانگین دو تا سه ماه خواهد بود اما بسته به نیاز شما، تعداد اعضای تیم توسعه‌دهنده و مبلغ پروژه می‌تواند بیشتر باشد.

      در کنار قیمت و مدت‌زمان اجرا باید تخصص و تجربۀ مجری پروژه را نیز مد نظر قرار بدهید. برنامه‌نویسان باتجربه و متخصص طبیعتاً سرعت عمل بیشتری دارند و همچنین شرکت‌های بزرگ به دلیل داشتن نیروی انسانی بیشتر قادر هستند تا پروژه را ظرف مدت‌زمان متفاوتی به اتمام برسانند. این موارد از جمله ملاحظاتی هستند که باید در زمان ثبت سفارش طراحی سایت ارزان و فوری در نظر بگیرید.

      کلام آخر

      طراحی سایت ارزان و فوری در شیراز یکی از بهترین گزینه ها برای شروع فعالیت در فضای مجازی و آنلاین است. بسیاری از کسب و کارهای سنتی در شیراز و جنوب کشور به دنبال این هستند که با کمترین هزینه کار خود را شروع کنند و سپس کسب و کار آنلاین خود را گسترش بدهند. در این مطلب برخی از راهکارها و تکنولوژی های مناسب برای کاهش هزینه را معرفی کردیم.

      رنگین کمان (rkweb)؛ از برترین شرکت های طراحی سایت در شیراز با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و در اختیار داشتن تیمی خبره و باتجربه در تمامی مراحل راه اندازی و گسترش کسب و کار اینترنتی همراه شما خواهد بود.

      جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی و مشاوره از طریق کانال های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید!

      شاید به این محصولات علاقه مند باشید

      نظر خود را بیان کنید