طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1403/1/16
126
+ 0 | - 0

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی و راه اندازی آنلاین شاپ در این حوزه یکی از کسب‌وکارهای اینترنتی سودآور است که منجر به خرید آسان محصولات و اقلام سایت توسط مشتری می‌شود. یک فروشگاه کاربرپسند و بهینه‌سازی شده با تلفن همراه می‌تواند برای مشتریان شما بسیار جذاب باشد.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بر افزایش فروش شما تأثیر خواهد داشت و نباید نسبت به آن بی‌توجه باشید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی فروشگاه‌های مختلف با ورود به حوزه فروش اینترنتی توانسته‌اند به‌راحتی رقبای بازار سنتی را کنار بزنند.

در این مطلب قصد داریم مزایای این نوع آنلاین‌شاپ و چند نمونه از فروشگاه‌های موفق در این زمینه را معرفی کنیم؛ با رنگین‌کمان همراه باشید!

مزایای طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

امروزه می‌توانید لوازم خانگی را بدون اینکه حضوراً به فروشگاه مراجعه کنید به شکل آنلاین خریداری کنید و سفارش را جلوی در منزل تحویل بگیرید.

البته هنوز هم برخی از افراد خرید لوازم‌خانگی آنلاین ترس دارند؛ ولی فروشگاه‌های اینترنتی امروزه تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتری انجام می‌دهند و برخی از آنها مثل دیجی‌کالا کاملاً در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

راحتی خرید برای کاربران

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

اولین مزیت طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی این است که امکان فروش آنلاین و خرید لوازم‌خانگی در هر مکان را به مشتریان می‌دهد و زمانی که افراد قصد لوازم‌خانگی را به‌صورت آنلاین دارند نیازی به منتظر ماندن نیست و می‌توانند خرید و گزینه‌های موردنظر خود را چندین بار مرور کنند.

بر خلاف فروشگاه‌های معمولی و حضوری، صاحبان فروشگاه اینترنتی محصولات و خدمات خود را در تمام ساعات شبانه‌روزی در دسترس مشتریان قرار دهند.

قیمت بهتر و به‌صرفه محصولات

شما ممکن است بهترین معاملات لوازم‌خانگی را در خرده‌فروشان اینترنتی پیدا کنید؛ به همین دلیل است که باید خرید آنلاین را یک‌بار تجربه کنید. حتی برخی از فروشگاه‌های آنلاین برای محصولات خود از کد تخفیف استفاده می‌کنند و این هدیه را به مشتریان خود اهدا می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود کاربران با قیمت بهتری محصولات موردنظر خود را خریداری نمایند.

صرفه‌جویی در زمان

مقایسه قیمت لوازم‌خانگی با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های مختلف نیازمند زمان و تلاش زیاد است. بااین‌حال اگر به اینترنت دسترسی دارید چند دقیقه طول می‌کشد تا از چندین کسب‌وکار مختلف که در این زمینه دارند بازید کنید.

تحویل درِ منزل

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

لوازم‌خانگی ممکن است کوچک یا بزرگ باشند. فروشگاه های آنلاین لوازم‌خانگی بزرگ‌تر را معمولاً به‌صورت رایگان تحویل می‌دهند. وسایل کوچک و دارای قیمت پایین‌تر اغلب نیازمند پرداخت هزینه پست هستند.

در صورت سفارش آنلاین همچنین هزینه‌های مربوط به بیمه و گارانتی تحویل صحیح کالا برعهدۀ فروشگاه عرضه‌کننده است.

هزینه طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

هزینه‌ طراحی سایت موضوع بسیار مهمی است و این قیمت به پیچیدگی سایت شما بستگی دارد. همچنین قابلیت‌های محتوایی درون سایت شما مواردی از قبیل: تعداد صفحات، تکنولوژی به کار رفته در طراحی، نرم‌افزارهای متصل به سایت نظیر حسابداری، اپلیکیشن موبایل و... بر تعیین قیمت نهایی اثر می‌گذارند.

برخی از صاحبان فروشگاه اینترنتی ترجیح می‌دهند طراحی سایت خود را با وردپرس انجام دهند که قیمت آن به دلیل قالب و تم‌های رایگان ارزان‌تر است و بین 5 تا 10 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. سایت‌های اختصاصی اغلب قیمتی بالای 40 میلیون تومان دارند و از امکانات منحصربه‌فردی برخوردارند.

طراحی سایت فروشگاه لوازم‌خانگی به دلیل تعداد بالای محصولات نیاز به بهینه‌سازی پیشرفته دارد و این کار با کدنویسی انجام می‌شود. بدیهی است که زمان صرف شده برای این کار هزینه‌ها را بالا می‌برد.

نکات مهم برای افزایش فروش اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

سئو وب‌سایت خود را بهبود ببخشید

اگر می‌خواهید فروش آنلاین خود را افزایش بدهید بهترین گزینه بهبود سئو وب‌سایت. زمانی که یک مشتری بالقوه یک عبارت مرتبط را در مرورگر گوگل جستجو می‌کند. وب‌سایت شما باید در فهرست نتایج بالاتر ظاهر می‌شود و ازآنجایی‌که مردم بیشتر بر روی وب‌سایت‌هایی کلیک می‌کنند که در صفحه اول هستند، این موضوع منجر به ترافیک بیشتر و در نهایت فروش بیشتر می‌شود.بهبود سئو شما می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه کمک کند؛ بنابراین اگر به دنبال راه‌هایی برای افزایش فروش آنلاین هستید، بهبود سئوی وب‌سایت برای شروع عالی است.

نظر مشتریان خود را نشان بدهید

چندین بار برای شما پیش‌آمده است در جستجو انواع سایت‌ها محصولی را می‌بینید که به آن علاقه داشتید ولی مطمئن نبودید که باید آن را بخرید. حال چگونه می‌شود این مشکل را حل کرد؟ نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که هیچ‌چیز به‌اندازه خواندن نظر افراد دیگری که از یک محصول یا خدمات استفاده کرده‌اند اعتماد و اطمینان ایجاد نمی‌کند.هنگامی که مشتریان بالقوه می‌بینند دیگران تجربیات مثبتی داشته‌اند به‌احتمال زیاد برای خرید ترغیب می‌شوند.

از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ استفاده کنید

نمی‌توان درمورد شبکه‌های اجتماعی این موضوع را انکار کرد که از ابزارهای قدرتمند بازاریابی دیجیتال هستند. این پلتفرم‌ها با میلیاردها کاربر در سراسر جهان یک راه عالی برای دستیابی سریع و البته آسان به مخاطبان است.صاحبان کسب‌وکار آنلاین با اشتراک گذاشتن انواع تخفیفات می‌توانند مشتریان خود را به خرید از فروشگاه اینترنتی خود تشویق نمایند و این یک تکنیک عالی است و سطح تجارت الکترونیک اجتماعی را بالا می‌برد.از پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و... برای اجرای تبلیغات هدفمند استفاده کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا به یک مخاطب ارزشمند برسید، مخاطبی که احتمال تبدیل‌شدن به مشتری را دارد.

تخفیف، تبلیغات و بسته ارائه دهید

یکی از راه‌حل‌های کارآمد و البته کاربردی برای افزایش فروش آنلاین، ارائه انواع تخفیف‌ها، تبلیغات و بسته‌هاست. با ارائه تخفیف شما می‌توانید مشتریانی را که ممکن است در مورد خرید با طمأنینه پیش روند به‌راحتی جلب کنید. استفاده از این نوع تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند تا بهترین فروش را داشته باشید.

از عکس محصول باکیفیت استفاده شود

عکس‌های باکیفیت برای نمایش محصولات به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد که محصول سایتتان در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسد و می‌تواند به مشتری شما ایده بهتری در مورد اینکه آیا این چیزی است که به آن علاقه دارند یا خیر بدهد.از سوی دیگر، عکس‌های بی‌کیفیت می‌توانند محصول شما را ارزان و غیر جذاب جلوه دهند و مشتریان بعد از بازدید از سایت شما از خرید آن منصرف شوند.

نمونه سایت‌های فروش لوازم ‌خانگی موفق

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

خیلی از سایت‌های مطرح و شناخته شده در ایران وجود دارند که به فروش لوازم‌خانگی می‌پردازند. برخی از نمونه‌های موفق آن به شرح زیر است:

سایت شهر خانگی: یکی از سایت‌های معروف برای فروش لوازم‌خانگی سایت شهر خانگی است که حوزه فعالیت آن فروش و تجهیزات وسایل آشپزخانه و لوازم‌خانگی است که توانسته‌ در بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

سایت ارزان کده: یکی دیگر از سایت‌های لوازم‌خانگی سایت ارزان کده است این فروشگاه در سال 1397 در زمینه فروش تجهیزات و لوازم‌خانگی شروع به کار کرد و خیلی از مشتریان به دلیل قابلیت‌های جذاب و آسان جذب آن شدند.

سایت تکنولایف: سایت معروف و شناخته شده دیگر در این حوزه، تکنولایف است که بسیار پرطرف‌دار و کاربرپسند است. این سایت علاوه بر فروش لوازم‌خانگی محصولات الکترونیک دیگر را هم به فروش می‌رساند.

سایت زنبیل: سایت زنبیل یک فروشگاه اینترنتی معروف است که محصولاتی نظیر: لوازم‌خانگی، تجهیزات آشپزخانه، لوازم دیجیتال، وسایل آرایشی و بهداشتی، تجهیزات ورزشی و... می‌فروشد. این وب‌سایت برای فروش محصولات خود 10 روز گارانتی خرید قرار داده است.

سایت هومیکسوم: در آخر باید گفت دیگر سایت فروش لوازم‌خانگی سایت هومیکسوم است که به‌صورت اختصاصی بر روی محصولات لوازم‌خانگی تمرکز دارد.

جمع‌بندی طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

اگر در زمینه فروش لوازم الکترونیکی منزل فعالیت دارید طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی یک ایده پرسود و جذاب است که باید در روزهای آغازین سال جدید به آن فکر کنید. فاصله‌گرفتن از بازار سنتی و تمرکز بر بازار آنلاین نه تنها بسیاری از هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد؛ بلکه منجر به افزایش تعداد مشتریان خواهد شد.

شرکت رنگین کمان (RKWeb)؛ با سابقه‌ای درخشان در زمینه طراحی سایت در شیراز به‌صورت اختصاصی و تکیه بر دانش تیمی باتجربه و خبره در تمامی مراحل راه‌اندازی و گسترش آنلاین‌شاپ همراه شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق شماره تماس: 09357871280 با کارشناسان ما در تماس باشید!

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید