پنل پیامکی چیست و چه نقشی در کسب وکار دارد؟

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/5/10
188
+ 0 | - 0

پنل پیامکی چیست و چه نقشی در کسب وکار دارد؟

پنل پیامکی ، یک سامانه پیامکی مقمون به صرفه برای انواع کسب و کارها می باشد .

پنل پیامکی یکی از بهترین گزینه ها برای کسب و کارهایی است که قصد تعامل و ارتباط مستقیم با مخاطبین خود می خواهند داشته باشند. پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که به کمک میکند تا با استفاده از آن پیامک مورد نظرتان ارسال کرده وکسب و کارتان را معرفی و تبلیغ کنید. با ما تا انتهای این مقاله برای دانستن نکات و نقش پنل پیامکی در کسب و کار همراه باشید.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی یک سامانه ی کم هزینه و بسیار کاربری برای معرفی  وتبلیغ کسب و کارتان می باشد.  اگر کسب و کارتان را تازه راه اندازی کرده اید و به دنبال یک روش ارزان قیمت ولی موثر هستید، ما استفاده از پنل پیامکی را به شما پیشنهاد می کنیم. این پنل علاوه بر جذب مشتری باعث نزدیکی و افزایش تعامل با مشتریان خود می شود.

پنل پیامکی در کمترین زمان تعداد انبوهی از پیامک هارا با موضوع مدنظرتان به مخاطبین ارسال می کند.

 شاید برایتان سوال باشد که چرا باید از پنل پیامکی برای معرفی وتبلیغ کسب و کارمان استفاده کنیم. جواب این سوال بسیار واضح است! در دنیای مدرن امروزی تلفن همراه یک بخش جدا نشدنی در زندگی افراد می باشد.

همین امر باعث می شود بتوانیم با کم ترین ،مقرون به صرفه ترین و سریع ترین حالت ممکن، کسب کارمان را معرفی و گسترش دهیم که یک گذینه ی بسیار مناسب برای تمامی کسب و کار ها محسوب می شود .

پنل پیامکی یا سامانه پیامکی پدیده ای بزرگ در صنعت فناوری محسوب می شود که امروزه برای تمامی شرکت هایی که درحال پیشرفت هستند بسیار ضروری می باشد. پنل پیامکی ، یک نرم افزار تحت وب می باشد که به وسیله ی آن شما قادر هستند در کوتاه ترین مدت و به آسانی پیامک های خود را به دست مخاطبین مورد نظرتان برسانید.

پنل پیامکی برخلاف سامانه های تبلیغاتی دیگر نیاز به اتصال به اینترنت ندارد که این موضوع به تنهایی ویژگی حائز اهمیتی است.

پنل پیامکی چیست

ویژگی های پنل پیامکی

برخی از ویژگی های حائز اهمیت پنل پیامکی به شرح زیر است.

  • افزایش و ارتباط مستقیم با مشتریان
  • تهیه ی پنل با کم ترین هزینه
  • نبود نیاز به تجهیزات پر هزینه و اینترنت
  • ارسال سریع و بدون محدودیت پیام به مخاطبین

چگونگی استفاده ازپنل پیامکی

از آنجایی که پنل پیامکی، یک نرم افزار تحت وب با نام  Software as a service می باشد ، شما به راحتی می توانید با مرورگر های رایج مانند (Google / Firefox / google Chrome )  با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید و با انتخاب هرکدام از روش های پیامک اخصاصی، پیامک های گروهی و پیامک های اختصاصی به منطقه ای خاص  از امکانات ویژه ی پنل خود نهایت بهرمندی را داشته باشید.

کاربرد های پنل پیامکی

قابلیت و ویژگی های منحصر بفرد

با استفاده از پنل پیامکی می توانید با حداقل نیازبه اینترنت حجم بالایی ازپیام را به تعداد نامحدودی از مخاطبین ارسال کنید. این روش با کم ترین هزینه بیشترین تعداد بازدهی را در بر دارد . همین موضوع پنل پیامکی را امروزه جزء یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی کسب و کارها کرده است.

ارسال پیام های منطقه ای ، دکل های BTS

تعریف کلی ارسال پیامک های منطقه ای یعنی شما فقط به یک سری مخاطب خاص در محدوده ی مشخص شده می توانید پیام دهید. شما می توانید با استفاده از این کار ، موضوع محدوده ی مورد نظرتان را انتخاب، تبلیغ و معرفی کنید.

ارسال پیام بر اساس جنسیت و سن

پنل پیامکی با تشخیص سن و جنسیت افراد قادر خواهد بود تا مخاطبان خود را بهتر و هدفمند تر انتخاب کند. زیرا می توان مخاطبان را تفکیک کرده وتبلیغات مورد نظر را به طور دقیق برای مخاطبین ارسال کرد.

ویژگی های پنل پیامکی

CMS و ضرورت وجود آن

پنل پیامکی در هر کسب و کاری قابل اجرا و ضروری محسوب می شود. در این نوع از پنل صاحبان کسب کارهای اینترنتی (آنلاین) قادر خواهند بود که ارتباط و تعامل سریع و مستقیم با مشتریان خود داشته باشند و با استفاده از امکانات وب سرویس مواردی همچون: کد تایید عضویت و ثبت اکانت ها، پیگیری بسته های پستی، اطلاع رسانی موارد خاص هر فروشگاه مانند تخفیفات و... را به صورت پیامک به دست مخاطبین و مشتریان خود برسانند.

باشگاه طرفداری و مشتریان

با استفاده و تشکیل این باشگاه شما می توانید سطح مخاطبین خود را افزایش دهید و در نتیجه موضوعات بیشتر ومتنوع تری برای ارائه داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی دقیق پنل پیامکی و مزایای آن پرداختیم. اگر می خواهیدیک پتل پیامکی حرفه ای داشته باشید کافی است به نکات بالا توجه کرده و برای اطمینان از یک مشاور کارکشته کمک بگیرید. امیدواریم مطالب این مقاله سوالات و ابهامات شما را برطرف کرده باشد. شرکت رنگین کمان به عنوان یک شرکت طراحی وب در شیراز، ارائه دهنده پنل پیامکی با تمامی امکانات می باشد. جهت دریافت اطلاعات کامل و سفارش پنل اس ام اس از طریق لینک پنل پیامکی موجود در صفحه اصلی و یا شماره 09357871280 اقدام کنید.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید